neděle 29. července 2007

Bolení hlavy

Proč mě v neděli ráno bolí hlava? Důvodů může být jistě celá řada. Třeba 7 piv a jedna zelaná na zahrádce u Ferbinka, hlasitá hudba v disco podnicích, nebo jsem se jen normálně špatně vyspal. Ale ani jedno není můj případ.
Včera jsme na Pionýrské louce hráli pěkné dvě hodinky nohejbal. Nedílnou součástí tohoto sportu je i hraní hlavou. Ze začátku to docela šlo, ale ke konci byl pro mě každý úder hlavou malým utrpením. Možná mám jen špatnou techniku, nebo nejsem zvyklý. Ale hlava mě bolí ještě teď (po obědě).
Naše míče nebyly moc prudké. Když ale vidím fotbal kde hrají hlavou míče, co letí 20 metrů vysoko a 50 do dálky, dělá se mi špatně. Mají snad tito hráči hlavu vyztuženou železem? Nemají nic v ní? Překonají bolest pro vítězství?
My jsme včera vyhráli ;).

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že bolest hlavy není zaviněna mičudou, nedělí, spaním a jinými Vámi popsanými důvody. Já vidím jednoduchou příčinu v tom, že jste matfyzák. To co my, matfyzáci, musíme vtěsnat do hlavových závitů, by rozbolelo každého. Nic si z toho nedělejte, jsou i horší věci na světě. Třeba já - oteklá před hnízdem vosím, volám vosám: další prosím. Tak držím palce, ono to jednou musí skončit... Jana

Anonymní řekl(a)...

I wish not concur on it. I assume warm-hearted post. Especially the appellation attracted me to review the unscathed story.

Anonymní řekl(a)...

Nice dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Anonymní řekl(a)...

Brim over I acquiesce in but I think the post should prepare more info then it has.