pátek 26. října 2007

Odvážný krok

Učinil jsem odvážný krok. Podle mnohých kamarádů dobrým směrem. Na svůj PC jsem si nainstaloval (rozuměj: jsme s Davidem nainstalovali) další operační systém, linuxovou distribuci Ubuntu.

První pocity jsou pozitivní. Nic pořádného jsem v něm ale ještě neudělal, takže je brzo se nějak hlouběji vyjadřovat. Ještě se mi (rozumněj: nám) ani nepodařilo připojit ke kolejní síti. V tomto směru jsem však klidný. Připojení k síti není u nás žádná sranda, i zkušeným počítačovým (linuxovým) matadorům to může pár dní trvat ;).

Tak uvidím, jak budu spokojen.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jestlis to ubuntu este nesmazl, tak bych te poprosil o testing jednoho skriptu, sem se to tady spolubydlovi snazil rozchodit a furt to dela nejaky nesmysl(jede to ale nak divne) - slo by o takovety vlny(graficky efekt), ktere se ti vytvori na monitoru - google waterping.sh A vzal bych si na tebe ICQ, rekni pls Irigimu, at ti da ICQ na fczika a pak se mi posli, nechcu to sem psat otevrene nebo ua kaslu na to 234666991.